loading

Woorden die bij mij passen: gepassioneerd, enthousiasmerend, communicatief, conceptueel en ‘out of the box’. Mijn passies: kunst, cultuur, muziek, verzamelen, sporten en reizen.

Aan de slag gaan met marketing- of communicatievraagstukken en de visuele vertaling daarvan geeft me energie. Ik denk graag mee met klanten over een concept of strategie. Daarbij geef ik invulling aan een mix van middelen, zowel online en offline.

Als communicatiespecialist heb ik aan uiteenlopende communicatieprojecten gewerkt, waaronder complete huisstijlen, websites en brandingcampagnes. Daarnaast heb ik als freelancer boeken, platenhoezen en posters ontworpen voor internationale opdrachtgevers.

Patrick Vogt

Senior Visual Designer

Patrick Vogt

Design Oder Nicht Sein: that’s the question.

Foto: Annemiek Mommers

Honors & Awards Overview

Onderscheiden Projecten

    • Geselecteerd voor beste Album Cover Artwork van 2016 (Floorplan ‘Victorious’).
      Mixmag Magazine (Worldwide).
      2016
    • Geselecteerd voor Behance Music Packaging/Graphic Design gallery (Floorplan ‘Altered Ego’ EP cover artwork).
      Chief Curator Oscar Ramos Orozco, New York.
      2016
    • Geselecteerd voor Packaging Served website (Robert Hood ‘Omega’ album cover artwork).
      Chief Curator Oscar Ramos Orozco, New York.
      2012
    • Design and Design Award (Undercover Music Publishers logo).
      Curator Marc Paquin.
      2011
    • Geselecteerd voor Branding Served website (Rodahal Kerkrade Corporate Identity).
      Chief Curator Oscar Ramos Orozco, New York.
      2011
    • Eerste prijs Lutkie & Smit Benelux (Printwork in samenwerking met Roy Wanders).
      1996
    • Smirnoff Picturing Pure Thrill (Winnaar deel 1).
      1996
    • Tweede prijs Young Design Award (Pinhead bar stool).
      1994

Publicaties

Publicaties in boeken

    • Design and Design book Vol.4 (Frankrijk).
      Publicatie “Undercover Music” logo in Design and Design Vol.4 boek.
      2012
    • New typography 2 boek, Zeiss publishers (Duitsland).
      Publicatie “Undercover Music” logo.
      2011
    • New typography 2 book, Zeiss publishers (Duitsland).
      Publicatie “Morning Factory” logo.
      2011
    • New typography 2 book, Zeiss publishers (Duitsland).
      Publicatie Rodahal Kerkrade “Provinciezaal” logo.
      2011
    • Best of greeting cards book, Zeiss publishers (Duitsland).
      Publicatie Diana Ramaekers Light & Space Artist, “Corporate Identity”.
      2011

Design Oder Nicht Sein (D.O.N.S.) / Patrick Vogt