Strategisch denker en creatieve doener met meer dan 20 jaar ervaring in merkidentiteit, branding, visuele communicatie en communicatieadvies. Ik verbind strategie met creatie — scherp in analyse, overtuigend in advies en sterk in uitvoering. Van conceptontwikkeling tot implementatie binnen complexe organisaties: ik help merken om betekenisvol, herkenbaar en consistent te worden.
Senior Visual Designer
Patrick Vogt
Design Oder Nicht Sein: that’s the question.
Foto: Annemiek Mommers
Honors & Awards Overview
Onderscheiden Projecten
-
-
Geselecteerd voor beste Album Cover Artwork van 2016 (Floorplan ‘Victorious’).
Mixmag Magazine (Worldwide).
2016
-
-
-
Geselecteerd voor Behance Music Packaging/Graphic Design gallery (Floorplan ‘Altered Ego’ EP cover artwork).
Chief Curator Oscar Ramos Orozco, New York.
2016
-
-
-
Geselecteerd voor Packaging Served website (Robert Hood ‘Omega’ album cover artwork).
Chief Curator Oscar Ramos Orozco, New York.
2012
-
-
-
Design and Design Award (Undercover Music Publishers logo).
Curator Marc Paquin.
2011
-
-
-
Geselecteerd voor Branding Served website (Rodahal Kerkrade Corporate Identity).
Chief Curator Oscar Ramos Orozco, New York.
2011
-
-
-
Eerste prijs Lutkie & Smit Benelux (Printwork in samenwerking met Roy Wanders).
1996
-
-
-
Smirnoff Picturing Pure Thrill (Winnaar deel 1).
1996
-
-
-
Tweede prijs Young Design Award (Pinhead bar stool).
1994
-
Publicaties
Publicaties in boeken
-
-
Design and Design book Vol.4 (Frankrijk).
Publicatie “Undercover Music” logo in Design and Design Vol.4 boek.
2012
-
-
-
New typography 2 boek, Zeiss publishers (Duitsland).
Publicatie “Undercover Music” logo.
2011
-
-
-
New typography 2 book, Zeiss publishers (Duitsland).
Publicatie “Morning Factory” logo.
2011
-
-
-
New typography 2 book, Zeiss publishers (Duitsland).
Publicatie Rodahal Kerkrade “Provinciezaal” logo.
2011
-
-
-
Best of greeting cards book, Zeiss publishers (Duitsland).
Publicatie Diana Ramaekers Light & Space Artist, “Corporate Identity”.
2011
-