loading

Strategisch denker en creatieve doener met meer dan 20 jaar ervaring in merkidentiteit, branding, visuele communicatie en communicatieadvies. Ik verbind strategie met creatie — scherp in analyse, overtuigend in advies en sterk in uitvoering. Van conceptontwikkeling tot implementatie binnen complexe organisaties: ik help merken om betekenisvol, herkenbaar en consistent te worden.

Patrick Vogt

Senior Visual Designer

Patrick Vogt

Design Oder Nicht Sein: that’s the question.

Foto: Annemiek Mommers

Honors & Awards Overview

Onderscheiden Projecten

    • Geselecteerd voor beste Album Cover Artwork van 2016 (Floorplan ‘Victorious’).
      Mixmag Magazine (Worldwide).
      2016
    • Geselecteerd voor Behance Music Packaging/Graphic Design gallery (Floorplan ‘Altered Ego’ EP cover artwork).
      Chief Curator Oscar Ramos Orozco, New York.
      2016
    • Geselecteerd voor Packaging Served website (Robert Hood ‘Omega’ album cover artwork).
      Chief Curator Oscar Ramos Orozco, New York.
      2012
    • Design and Design Award (Undercover Music Publishers logo).
      Curator Marc Paquin.
      2011
    • Geselecteerd voor Branding Served website (Rodahal Kerkrade Corporate Identity).
      Chief Curator Oscar Ramos Orozco, New York.
      2011
    • Eerste prijs Lutkie & Smit Benelux (Printwork in samenwerking met Roy Wanders).
      1996
    • Smirnoff Picturing Pure Thrill (Winnaar deel 1).
      1996
    • Tweede prijs Young Design Award (Pinhead bar stool).
      1994

Publicaties

Publicaties in boeken

    • Design and Design book Vol.4 (Frankrijk).
      Publicatie “Undercover Music” logo in Design and Design Vol.4 boek.
      2012
    • New typography 2 boek, Zeiss publishers (Duitsland).
      Publicatie “Undercover Music” logo.
      2011
    • New typography 2 book, Zeiss publishers (Duitsland).
      Publicatie “Morning Factory” logo.
      2011
    • New typography 2 book, Zeiss publishers (Duitsland).
      Publicatie Rodahal Kerkrade “Provinciezaal” logo.
      2011
    • Best of greeting cards book, Zeiss publishers (Duitsland).
      Publicatie Diana Ramaekers Light & Space Artist, “Corporate Identity”.
      2011